Peugeot predal všetky 3008 Hybrid4 Limited



Francúzka spoločnosť Peugeot oslávila začiatok sériovej výroby hybridného crossovera 3008 Hybrid4 vo formáte Limited  Edition, zároveň je spoločnosť veľmi spokojná s predajom keďže všetky kusy Limited Edition už majú svojich majiteľov.

Peugeotu bolo potrebných od 3 marca iba 9 dní na to, aby cez salóny, oficiálnych dealerov a internet predal všetkých 300 kusov  Peugeot 3008 Hybrid4 Limited. Najväčší záujem o prvé sériovo vyrábané dieselovo elektrické auto na svete prejavili Nemci, Švajčiari, Rakúšania, Luxemburci a samozrejme že Francúzi.
Peugeot 3008 Limited Edition
Autor: Peugeot

Peugeot 3008 Hybrid4 Limited je poháňaný dieselovým motorom s výkonom 163 koní, výkon ktorého sa presúva na predné kolesá a elektromotorom s výkonom 37 koní, ktoré sú zodpovedné za pohyb zadných kolies. Podľa oficiálnych informácií na 100 km auto kombinovane spotrebuje 3,8 l paliva a vyprodukuje 99 g/km CO2. Zrýchliť z miesta na stovku dokáže za 8,8 sekundy a maximálna rýchlosť je 209 km/h. 

Rozpoznateľnými vlastnosťami Peugeot 3008 Hybrid4 Limited sú: biela perleťová farba karosérie, tmavé zadné diódové svetlá a chrómované kľučky dverí. V interiéri  nájdete dvojfarebnú kožu, ktorá sa nachádza okrem sedadiel aj na palubnej doske. V interiéri môžete nájsť aj hliníkové prvky. To, že ide o exkluzívne auto dokazuje aj to, že každé z 300 kusov je označené  poradovým číslom.

Cena Peugeot 3008 Hybrid4 Limited je 41500€.

2 komentáre:

  1. Musím se teda přiznat, že tady ty nové Peugeoty se mi vlastně moc nelíbí. Já mám mnohem raději ty staré. Jinak k nim mám ale kladný vztah. Moje první auto byl Peugeot 406 a měl jsem ho opravdu dlouho. Byl po tátovi. Ten se u něj staral o pravidelný servis, takže si myslím, že i díky tomu byl v tak dobrém stavu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie som si úplne istý, ale myslím, že podobné auto má jeden môj známy. Tiež všeobecne nie som fanúšik Peugeotov, ale mal som v tom možnosť ísť a je pravda, že to auto má niečo do seba. Veľa ma prekvapil ten zvuk v aute. To auto hrá skvele. Bol by som rád, keby sa mi niečo podobné podarilo docieliť aj pri mojom aute. Už dlhší čas si hovorím, či by sa mi neoplatilo do neho tu odtiaľto objednať nové reproduktory.

    OdpovedaťOdstrániť