Nová vlajková loď Citroën je hatchback

DS5

Francúzska automobilka Citroën na špeciálnej prezentácii predviedla novú vlajkovú loď v prémiovej triede vozidiel DS – hatchback DS5, plnohodnotná premiéra ktorého bude zajtra v Shanghai.

Nová DS5 sa stala tretím predstaviteľom tejto triedy  ihneď za modelmi DS3 a DS4. Prémiový, päťmiestny hatchback  meria na dĺžku 4,52m a 1,85m na šírku. Auto bude mať hybridný pohon Hybrid4, ktorý sa skladá z 2.0l dieselového motora s výkonom 163 koní a elektromotora s výkonom 37 koní. O spotrebe paliva oficiálne sa zatiaľ nič nepovedalo, vie sa len, že množstvo emisii CO2 bude 99g/km.

Predpokladá sa, že sériová verzia DS5 bude poháňaná okrem Hybrid4 aj benzínovým motorom s objemom 1.6l, ktorý bude ponúkaný v dvoch variantoch výkonnosti 156 alebo 200 koní a troma dieselovými agregátmi s výkonom 140, 163 a 204 koní.  

Predaj novej vlajkovej lodi je naplánovaný na začiatok budúceho roku. V Európe sa jeho cena bude začínať na 28,500€.






Pridat.eu

13 komentárov:

  1. Taky jsem letos koupil citrona. Docela jsem řešil obutí na příští léto. Chceme se s ním vypravit do Skandinávie, plán je takový, že ne vždycky to bude na silnici. Takže jsem řešil gumy, který i trochu něco vydrží a po prvním rigolu ve Švédsku nebudeme hledat pneuservis. Trochu jsem se v tom šťoural, možná až moc. Nakonec jsem objednal v pneuok, kde se mnou měli svatou trpělivost a řešili se mnou desítky emailů a telefonů... Ještě jednou díky za to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám s Citroeny teda velice dobrou zkušenost. Teď momentálně mám už čtvrtého, C3 a nemůžu si ho vynachválit. Kvalitně udělaná a spolehlivá auta. Předtím jsem měl Xsaru a na tu jsem také nedal dopustit. Neskutečně spolehlivé auto. Autoservis jsem s ní musel navštívit jen párkrát a vždy to bylo spíš jen kvůli drobnostem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jako jo, tento model se mi moc líbí. Také se nemohu dočkat až budou peníze. To si konečně vyměním můj repasovaný notebook za nějaké našlapané žihadlo. Pracuji na tom notebooku už přes 4 roky a sem tam se mi zdá, že začíná svoji službu vypovídat. Co bych také mohla čekat od sestavy za 11 tisíc korun, že? Tenkrát mně to ale stačilo stejně jako to malé auto do města vám.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také jsem přemýšlel nad Citroenem, ale zatím stále nedám dopustit na klasickou Škodovku. Odjakživa ji měl můj táta a asi tuto lásku převedl na mě. Navíc se mi líbí, že originální díly Škoda seženete během pár dní, takže u opravy nemusíte čekat, než se podaří sehnat náhradní díly někde ze zahraničí.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá dobře. Taky jsem před časem prodával svého citróna. :) Docela jsem byl i překvapený jak rychle se ho povedlo prodat. Myslím si ale, že nemalou zásluhu na tom měli tady. Právě tam jsem totiž s autem zajel před prodejem, aby ho pořádně naleštili a případně opravili i drobné nedokonalosti. Na té finální ceně a rychlosti prodeje se to opravdu projevilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takový Citroen by možná mohla v blízké době nabízet i autopůjčovna Brno, stačí se podle mě podívat na jejich stránky. Já si často půjčuji nějaká auta od cizích lidí. Přijde mi, že je to férovější pro životní prostředí než mít doma zaparkovaný vůz a ani se s ním za celý den neprojet. Dělám službu přírodě.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Můj tatínek nedá dopustit na auto značky Citroen, ale já mám raději Audi, a tak si kupuji stále jen jí. Poslední jsem si koupil před rokem a byly to docela nervy, jelikož palubní počítač nekomunikoval v českém jazyce a já moc cizí jazyky neumím. Naštěstí mi kamarád poradil firmu na internetu, která instaluje překlad do Audi.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V loni jsem si koupila v autobazaru citroen a jsem s ním spokojená, ale jeden problém jsem sním měla. Hned při jeho koupi jsem se dozvěděla, že komunikuje jen v německém jazyce, ale tomu já bohužel nerozumím. Naštěstí mi kamarád poslal odkaz na internetové stránky, kde nabízejí překlady aut do češtiny a tam mi vážně pomohli.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. S manželem nás zaujala americká hypotéka, která umožňuje využít finance na cokoliv bez omezení. Po schválení hypotéky jsme část použili na rekonstrukci domu, a ještě nám zbylo na koupi ojetého auta, jelikož to naše nám již dosloužilo. Manžel si vybral Citroen v jednom autobazaru, který mu doporučil jeho kamarád automechanik.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dívali jsme se s manželem na ty nové modely a nepřestávali jsme zírat. Oni opravdu někteří nadšenci do C nechají přes jeden milion korun jen za auto? Místo toho se dá pořídit takových věcí a nebo se třeba s tím balíkem diverzifikovaně podílet na https://www.julu.cz investicích do půjček. To se tady V Čechách moc nenosí jak je vidět ve společnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nový Citroen je nádherný a jednou si ho určitě pořídím. Já mám Škodovku už několik let a nedávno jsem si na ní pořídila zde parkovacího asistenta, který se stal mým nejlepším přítelem při parkování. S jeho pomocí jsou pro mě parkovací manévry hračkou. Asistent mi ukazuje vzdálenosti od překážek. To mi nabízí parkování na stísněných místech a dává mi větší jistotu za volantem.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No když vidím jaké karburátory do těchto aut osazují, tak se těším na to až to bude manžel spravovat u sebe na dílně. On stále říká že těm nejnovějším autům se prostě nedá věřit. A je to také vidět na kamarádech co si to pořídili do firem. Oni stále jezdí do dílny.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jojo, až jednoho dne budu mít dostatek peněz, tak už vím co pořídit na den otců dárek. Protože když vidím jaké fajnové dary si dávají moji kamarádi, tak je mi jasné že patřím do té třídy, která se s ničím moc nemaže a chce mít o sebe postaráno.

    OdpovedaťOdstrániť