Porsche zväčší objem a cenu 911 GT3 RS

911 GT3 RS 4.0
Zdroj: Porsche

Nemecká spoločnosť Porsche v blízkej budúcnosti ponúkne svojim zákazníkom novú verziu kupé s názvom 911 GT3 RS 4.0. Posledné dvojčíslie označuje objem benzínového motora, ktorý inžinieri zväčšili z 3.8 na spomínaných 4.0. Výkon motora narástol o 50 koní na rovných 500. Informácie o tom ako navýšenie výkonu pôsobí na dynamiku zatiaľ nie sú. Sport car so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou  dosahuje maximálnu rýchlosť  314 km/h a zrýchlenie na prvú stovku je 4 s.

Cena tohto modelu na európskom trhu je 179 880 €. Pre porovnanie, základná verzia 911 GT3 RS sa v Nemecku predáva za 122 400 €.  
   


Pridat.eu

19 komentárov:

  1. Porshe je kategória sama o sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vlastnit Porsche je můj dlouholetý sen. Jak píše kaloge nademnou, je to kategorie sama pro sebe. Má to pro mě ten punc exkluzivity a luxusního auta. Tak jsem si aspoň letos dopřál díky slevovému kuponu projížďku na okruhu. Jedinečný zážitek. Chvíli s instruktorem a pak jsem dostal i možnost projet se bez dozoru. Skvělý. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měl jsem tu možnost si několikrát zajezdit v takovém skvělém sporťáku jako je Porsche 911 a vždy to byl naprosto dokonalý zážitek :-) Perfektní navíc bylo, že jsem za to nemusel platit nějaké zážitkové agentuře, protože tento automobil vlastní šéf - akorát jsem si musel koupit nové dioptrické brýle, které mi při nastupování rozsedl :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodně rajcovní auto. Mít tohle doma, tak si se mnou může partner dělat, co chce. :D Na sportovní auta jsem ujetá ještě víc než na pánské peněženky. Nemyslím to tak, že bych byla na prachy, ale líbí se mi kožené věci, peněženka je pro mě věcí vkusu, kterou muži často podceňují a kdo si při jejím výběru dá záležet, má automaticky moje sympatie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dát za takového krasavce 180 tis. euro? No nevím. Pravda je, že Porsche něco znamená a že tam se platí za opravdovou kvalitu. Můj názor je ale takový, že na přemístění nákupu z tesca do bytu vám stačí i úplně obyčejná Fábka za 25 tisíc od kamaráda. Jednou za čas vyměníte baterii a frčíte dál.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsou to neskutečné stroje toto, ale ty ceny jsou také neskutečné. Já bych si tyto auto snad nikdy nekoupil, i kdybych ty peníze měl. Bylo by mi to naprosto k ničemu, já jen jezdím po městě do obchodu a do práce, nepotřebuji to tedy. Raději bych dal peníze do pořádných pneumatik z https://www.pneuok.cz/.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sám jsem kdysi jedno Porsche vlastnil a už bych to nechtěl. Jasně, 911ka je sice super analog, se kterým je radost jezdit, ale už od mala jsem šťoural a rád si s autama hraju a různě je upravuju. S invertorovou svářečkou jsem jedna ruka. To samé platí i o drobných opravách a údržbě. A jezdit kvůli výměně oleje do autorizované servisu, to mi přijde jako vyhozené peníze. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyto auta jsou nádhera! Tomu nikdo nemůže odporovat. Je to chlouba naší doby. Každopádně, zajímalo by mě. Nedávno jsem si koupil 3d tiskárnu z https://eshop.sharplayers.cz/ a přemýšlel jsem, zda se už teď v automobilovém průmyslu vyrábí něco pomocí 3d tisku. Znáte na toto odpověď? Moc by mě to zajímalo. Díkec

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V Porsche 911 jsem měl jednou možnost jet a byl to zážitek. Sám bych takové auto ale asi nechtěl. Je na můj vkus příliš hlučné. Je ale pravda, že hluk mi vadí i u mého auta, jsem na to docela citlivý. Dost jsem začal přemýšlet, že bych zkusil investovat do jeho odhlučnění. Koukal jsem, že to nabízí třeba tady: tady. Myslím si, že by to mohlo stát za to.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To se někdo má když má peníze na to aby si koupil autíčko za takové velké peníze. To já jsem ráda když mým dětem koupím nějaké repasované notebooky o které mě prosí už támhle od podzimu. No v rodině není stále dost peněz a tak si nemohu dovolit peníze rozhazovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jo tak v takovém autě bych se také jednou moc rád projel. Porsche se mi vždycky líbilo. Doma mám octávku, se kterou jsem moc spokojený, ale Porsche je zkrátka Porsche. Co musím ale říct, že octávka je velmi spolehlivá, v podstatě jsme tam zatím kromě mlhovek nemusel nic opravovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak takhle. Sice to teda vypadá naprosto nádherně to auto, ale já bych ho asi ani nechtěl. To já raději budu jezdit v nějakým vraku a ty peníze investuji do rekonstrukce bytu Praha, abych si hezky bydlel, a pak to i za profit třeba mohl prodat. To je lepší investice podle mě.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jak se tak dnes koukámna ty nové vozy, tak si říkám, že ty ceny přece nemohou všichni prodejci myslet vážně. To pro většinu společnosti nebude reálné dávat 750 tisíc korun za nové běžné auto. Nám v bohatství před lety dopomohl Bitcoin. Přes kryptoměnovou směnárnu jsme totiž nakoupili nějaké kusy a na úrovni 57 tisíc dolarů jsme prodávali.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Můj učitel autoškoly mně kdysi říkal že u něj v osobním autě už delší dobu v kufru nesmí chybět na ty neukázněné řidiče a chodce, nedej bože cyklisty vzduchovka. Je to prý strašné co se v dnešní době prohání na silnicích za neukázněné řidiče.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ani raději nechci vědět kolik stojí takové povinné ručení na takový vůz který tady vlastně inzerujete. To musí být opravdu neuvěřitelně vysoké položky. Na druhou stranu jednou je to definované zákonem tak člověk prostě musí počítat s tím že to budou velké sumy, kdo nemá na banány..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vždy když pošlu manžela, teda vlastně mu dovolím jít do hospody tak mně posílá jak sledujou společně nějaké tenisové výsledky. Já teda vůbec nevím o co jde, podobně to mám i u těch aut, ale tak to je asi dobře. Já se starám o domácnost, on o peníze.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc pěkné autíčko. Takové povinné autopojištění na to asi nebude jednoduchá a levná záležitost, nemám pravdu? To by se mi ročně skutečně nechtělo financovat, ale tak zase kdo má na opičku musí mít i na banány. Děláte si to tedy sami.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hele někdo by těm lidem v těch rychlých autech už skutečně měl říct že to že si koupí luxusní auto ještě neznamená že na těch běžných okrskách by s tím měli porovnávat sportovní výsledky někoho kdo třeba jezdí formule. O tom to skutečně není.

    OdpovedaťOdstrániť