SEAT plánuje začať výrobu prvého crossovera

Koncept IBX

Španielská spoločnosť SEAT, ktorá zatiaľ nemá svojho zástupcu na trhu crossoverov, dynamika rastu ktorého je najrýchlejšia spomedzi všetkých trhov, plánuje v krátkom čase začať vyrábať svojho prvého zástupcu pre tento trh.

Podľa informácii od ľudí, ktorí sú blízko vedenia spoločnosti , spoločnosť  bude mať debut do konca budúceho roka. Auto by malo byť postavené na báze Audi Q3, výroba ktorého čoskoro štartuje na závode v Martorel. Exteriér auta bude veľmi podobný konceptu IBX, ktorý zažil premiéru na autosalóne v Shanghai tento rok.

O pohone crossovera sa zatiaľ veľa nevie. Pravdepodobne budú použité turbo dieslove a benzínové motory s technológiou priameho vstriekovania paliva. Elektromotor, ktorý bol v koncepte IBX, s najväčšou pravdepodobnosťou použitý nebude.

Prednedávnom spoločnosť oznámila, že v ďalšom roku plánuje vyrobiť aj ďalšiu generáciu Leonu a Ibizi.



Pridat.eu

16 komentárov:

  1. Tak tento SEAT vypadá opravdu parádně, možná bych nějaké takové vozidlo mohl pořídit manželce, protože by se bezesporu hodil velký kufr - ona totiž vozí syna po trénincích a zápasech hokeje, což aby se vám tam vešly třeba 2 nebo 3 tašky od https://www.bauerhockey.cz/hrac-tasky , tak není úplně jednoduché :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo, tak třeba takovýto SEAT bych si jednou strašně moc přál, nicméně je to docela dost drahé auto a my šetříme a obracíme prakticky každou korunku... Nedávno jsme si na našem staříkovi měnili pneumatiky a kdybychom nenarazili na tento obchod zde , tak nevíme, co bychom dělali...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Seat je za mě osobně výborná automobilka, která vyrábí kvalitu za vcelku příjemnou cenu. Vyzkoušel jsem se za celý život spoustu různých aut a vždycky jsem se vracel právě k oblíbenému Seatu, na který jsem si shodou okolností minulý týden díky porovnání na webu https://entuzio.cz/havarijni-pojisteni/ vyřizoval havarijní pojištění a jsem za to moc rád.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné autíčko. K tomu je asi FULL HD kamera do auta nutnost... Myslím kvůli bezpečnosti. Podle mě to nechat někde přes noc na parkovišti u sídliště, tak je to jak mucholapka na zloděje. Nebo ne? :) Já osobně bych z toho asi měl strach.. Už takhle se bojím o Octavii, když se mi nechce jet až do garáže a parkuju ji před panelákem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já si myslím, že tady ta nová auta už mívají kamery zabudované. Nebo ne? Já mám taky starší auto, nicméně nad pořízením nějaké takové kamerky celkem přemýšlím. Je to podle mě hodně užitečná věc. Navíc co jsem tak koukal, tak to ani není až tak drahé. Například tady se mi povedlo najít palubní kamery za slušné peníze.

      Odstrániť
    2. Mě pěkně štve, že v autě žádnou kameru nemám. Asi ji ale brzy pořídím. Nedávno jsem měl totiž auto zaparkované na ulici a nějaký expert mi ho z jedné strany pěkně odřel. Samozřejmě kdo to byl asi těžko zjistím. Lak jsem si chtěl původně opravit sám, ale nakonec jsem naznal, že to je nad moje síly, tak jsem s autem raději zajel sem.

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak se mi to líbí. Už jen přejít na ty elektromobily a bude to paráda. Já nejsem žádná velká fanynka toho zeleného světa, ale podle mě kvůli nařízení EU bohužel není jiná možnost, než přejít na obnovitelné zdroje. Bude to hodně skřípat, ale za 10 let to budeme brát za normál.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to hezky ten model, jen mi jako elektrikářovi vadí rozváděčové skříně. Jednou jsem to viděl ,když mě zavolal kamarád do servisu na konzultaci a to byl fakt děs. ale třeba to byl možná divnej model a jiný to nemají :D nevím, ale toto mi na nich vadí. jinak z pohledu normálního uživatele si myslím, že jsou super. Tesla to třeba hezky tlačí přes zrychlení, ty elektrické auta :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pravdou je, že výrobky od Seatu vždy krásně držely. Podobně jako ty od Dellu, které se dnes za nižší cenu dají koupit na webu jako repasované notebooky. Kupuji teď obecně věci raději různě používané a nebo opravené. Do nových bych už peníze nedala.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento model vypadá opravdu slibně. Ještě nedávno jsme měli doma SEAT Leon z roku 2016, které nás však upřímně zklamalo. Po roce spokojeného užívání začaly být s autem problémy. První signály se začaly objevovat, poté co každou chvíli blikaly různé oranžové kontrolky v autě. Nakonec přišlo na nejhorší a motor to měl brzy za sebou.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Abych teda nelhal, tak v autech se moc nevyznám, ale co bych chtěl říci je, že je jen škoda, že nemám na tyto fára pořádnou garáž. Ještě taky nějaké to fáro mít že... Teprva teďka se dokončila rekonstrukce bytu Praha, takže tohle mě zatím opravdu netrápí.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypadá to pěkně, ale já osobně nemám k Seatům bůhvíjakou důvěru. Jednoho jsme před lety měli a bylo to hrozně poruchové auto. Pořád s ním něco bylo. Jsem ráda, že jsme se ho nakonec zbavili. Snad jediná výhoda u něj byla v tom, že měl tažné zařízení. To jsme ale stejně využili jen párkrát.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Teď se mě na to někdo tuším ptal v komentářích na jiném webu. Že prý kde se dají najít nějaké ucelené rady pro milovníky aut. Říkala jsem že kdyby napsal aspoň jak třeba zjistit VIN kód a nebo kde jej nalézt, tak ho odkážu na napovime.cz, ale takto obecně asi nejsem schopna odpovědět.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Někde se dají sehnat levné klimakompresory , jinde vám prodají naprostý šunt za pětinásobnou cenu, jen co je pravda. To je naprosto příšerné co někdy dělají lidé jen proto, aby na vás vydělali. Přitom kvalitní práce a řemeslná výroba jim nic neříká.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Budeme muset teď na náš rodinný klenot pořizovat havarijní pojištění a teda vůbec se mi do toho nechce. Víme že je to dobré asi mít ale kdyby to tak moc nebylo drahé pro naše účely a pro naše vozy, tak se na to vykašlu.

    OdpovedaťOdstrániť