Ferrari FF dostalo prívlastok - winter supercar

Ferrari FF
Zdroj:ferrari.com

O autách talianskej značky Ferrari je možné tvrdiť, že patria k tomu najlepšiemu čo dnes motoristický svet ponúka. Okrem rýchlosti, výkonu, nádherného dizajnu a v neposlednom rade použitie priekopníckych technológií ponúkaju nezabudnutelný zážitok z každej jazdy. Jediným nedostatkom je riskantné používanie týchto áut počas zimy v našich zemipisných šírkach.
  Vo Ferrari sa rozhodli, že odstránia aj tento nedostatok. Začiatkom roka automobilka predstavila model Ferrari FF, ktorý okrem nového dizajnu, prelomových technológií ponúka možnosť jazdiť v zime.
  Ferrari FF bol podrobený testom v tých najhorších podmienkach, ktoré prináša zima. Srdcom štvorkolky je V12 s objemom 6262 cm³ a výkonom 660 koní. FF ponúka maximálnu rýchlosť 335 km/h. Prvú stovku dosiahne za 3,7 s. Model je prelomový čo sa týka spotreby. Kombinovaná sa pohybuje okolo 15,4 l/100 km.




Pridat.eu

20 komentárov:

  1. Toto bude vždy moja láska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Auto je krásne, ale ja sa na neho môžem pozerať tak maximálne na obrázku. Aby som si ho mohla kúpiť, to by som na neho musela šetriť až do dôchodku :-D Musí mi stačiť Peugeot, ktorý máme. Manžel mi urobil radosť a k Vianociam mi k nemu kúpil vystreľovací kľúč . Vôbec som neverila, že aj k nášmu autu by sa dal zaobstarať :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Váš blog naprosto zbožňuji, vždycky si k pročítání zajímavých článků dám trošku CBD od cibdol a parádně se začtu a uvolním, takže moc díky za to :-) Jinak zpět k Ferrari FF - to je opravdu nádherné, ale bohužel není dostupné pro nás běžné smrtelníky :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už se těším, až ho začnu potkávat v Itálii. Zajišťuji prodej domů v Itálii, takže jsem tam poměrně často. A Ferrari jsem si tam zamiloval. Navíc k němu přistupují Italové úplně jinak než Češi. Když si Čech koupí Ferrari, postaví se s ním před Kaufland, projde leták, kde je jaká sleva a pak vygumuje na křižovatce. Zatímco Italové si to koupí až v momentě, kdy vědí, že na něj mají, že si ho užijou. A samozřejmě jsou schopný to na dálnici napálit neskutečným způsobem, ale nikdy jsem u nich neviděl takový ten moment, kdy za každou cenu musí ukázat, že jezdí v červeným Ferrari.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ještě kvalitní zimní obutí a může vyrazit do hor na zatáčky. Prostě furt bokem! :) Docela doufám, že ho v nejbližší době uvidím aspoň ve Forze Horizon. Na to, že by se s ním někdo projížděl po českých tankodromech, tak tomu moc nedoufám. Leda tak si ho vzít někam na okruh a tam ho pořádně ozkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak na takového mazlíka to chce už pořádně zabezpečení garáže. Ale tak kdo si pořídí Ferrari, s tímhle musí počítat. Jak říká kamarád, když chceš mít opičku, musíš mít i na banány. A o autech to platí obzvlášť, protože není nic horšího, než si koupit nějaký dělo a pak zjistit, že se toho musíš zbavit, protože to neuživíš. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Haha, super. Tohle auto vystihuje naprosto typicky Italy. Snědý opálený a černovlasý chlap s výrazným zlatým náramkem a Ray Ban brýlemi pomalu vystupuje z auta. Nesmí chybět rozhalenka... A pak to máme my klasický český chlapi, kteří jezdí v Octaviích někam dotáhnout. :D Naštěstí jsou teď hranice zavřený, takže si tu žijeme v takové vlastní bublině a o italských černovlasích hezounech toho moc nevíme.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lišák Pedroapríla 28, 2021

    No tak na opravu tohohle krasavce by asi invertorová svářečka nestačila. :D Teda nic proti. Je to krásné auto. Paradoxně se mi líbí víc než některé legendární a kultovní tipy. Možná i proto, že se vymyká tomu klasickému designu. :) Rozhodně dávám palec nahoru a potichu závidím všem, kdo ho řídí.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobrý den. Ze začátku bych chtěl říci, že se vám tento článek opravdu povedl. Gratulace a potlesk! Chtěl bych se s vámi poradit. Mám v autě celkem dost cenností a rád si tam někdy nechám třeba mobil, nebo peněženku, tak mě napadlo, že bych si je mohl nějak zabezpečit/zamknout. Napadl mě třeba nějaký trezor. Myslíte si, že by to nějak šlo a je to dobrý nápad? Začínám se o moje věci bát, ale nechci všechno tahat v kapsách. Děkuji

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jano z Trnaveseptembra 16, 2021

    Toto musí byť fakt pecka. :) To už by som nepotreboval svoj krokomer , aby som vedel, koľko som toho nachodil cestou do práce az práce. Bohužiaľ nemám ani koleso, tak chodím každý deň päť kilometrov tam a späť pešo. Ale čo sa dá robiť, aspoň mám fyzičku. Osobne som veľký obdivovateľ starých Ferrari, ale aj tá nová majú niečo do seba. Nedávno som videl jedno v Trnave, skvelý zážitok, keď za to ujo na križovatke zabral. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mně se prostě ty nové modely nelíbí. Ferarri bych rozhodně neodmítla, ale kdybych si mohla vybírat, rozhodně sáhnu po nějakém starším modelu. Jediné, co bych ocenila, z tohoto nového modelu jsou pokličky. Co na něj říkáte vy? Chtěli byste se vozit v něčem podobném, nebo co je vaše vysněné auto?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No jsem v úžasu, co už lidé zvládnou vyrobit za autíčka. Bohužel, o tomto se mi asi může nechat jenom zdát, protože opravdu nevím, kde bych na toto měl vzít ty peníze. Zatím teda zůstanu u svého šroťáka a levných pneumatik z webu https://www.pneuok.cz/. To bude asi nejlepší :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Manžílek mi vždy říká, že jakmile se mu firma rozjede a bude tak nějak výdělečně samočinná, tak si udělá radost a koupí si nové Ferrari. Ty elektrické se mu nelíbí. Je stará škola a ještě s jeho dědou každý týden opravoval jako malý kluk auta. Takhle by se toho ani nemohl dotknout s tím elektrickým.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máte moc zajímavý web. Moc se mi líbí, je takový unikátní. O vašich schopností psát už ani nemluvím. Ty jsou také skvělé. Jen pokud bych mohl poprosit. Neudělal byste nějaký článek ohledně bazénů? Já jsem se díval už na pár webů a plánuji s manželkou koupi, ale nevyznáme se v tom vůbec ani jeden. Tak byste nám takto pěkně pomohl.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No joo, ferrari. Projet se někdy v životě ve ferrari je snad každého automobilového nadšence. Nebo aspoň můj sen to je. Já si před několika lety pořizoval ojetou Audi přes inzerát https://autobazar.biginzerce.cz/audi/nabidka-1.htm. Nejdřív jsem se toho bál, ale nakonec to bylo super rozhodnutí. No a na to ferari třeba jednou taky našetřím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Zdravíčko. Musím se teda přiznat, že o autech moc nevím, ale třeba byste mi byl schopen poradit. Napadlo mě, že by se mi už asi hodila rekonstrukce bytu Praha, ale přemýšlím, jestli se do toho pustit sám, nebo raději zaplatit firmě. Máte s tímto zkušenosti?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Když se čas od času dívám na to jak šlapou některé vozy na těch silnicích, tak si říkám proč se třeba v Německu nezavede expresní doprava v osobních automobilech po těch jejich skvělých dálnicích. Musí umět nějak využít businessově ten jejich neomezený limit a skutečnost, že to tam všichni pálí 180+

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Nedávno jsem si pořídila starší automobil BMW, jelikož momentálně na nový nemám dostatek finančních prostředků. Kamarád mi ho pomohl vybrat na bazaru z Německa a bylo za skvělou cenu a ve výborném technickém stavu. Jediná nevýhoda byl německý jazyk nainstalovaný v palubním počítači. Naštěstí mi kamarád objednal překlad pro BMW a technik mi druhý den přijel naistalovat český jazyk do mého auta.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jakmile se dívám na to jaké disky na auto se dávají na ty moderní vozy tak se tedy ale opravdu nestačím divit. To jsou tak neskutečně krásné věci. Moc se mi líbí zároveň i to že se všechno posunulo a nic se nedělá tak nějak narychlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Skutečně byste si teda jako podle mě měli všichni sjednávat havarijní pojištění a to i přes to že nebudete někdy potřebovat jiné věci. Je dobré být pojištěň, zvláště pak pokud víte jak moc špatný nebo dobrý řidič jste. Není to příjemné nikomu pak dávat stovky tisíc za opravy..

    OdpovedaťOdstrániť