Zákazníci prinútili Opel vyrobiť športovú Insigniu

Opel Insignia OPC Unlimited

Nemecký výrobca áut Opel informoval média o tom, že plánuje začať výrobu novej modifikácie modeli Insignia s názvom Unlimited. Rozhodnutie padlo po obrovskom nátlaku zákazníkov tejto značky.

Opel Insignia OPC Unlimited bude najrýchlejším autom tejto značky. Od obyčajnej verzie OPC sa nová Unlimited odlišuje napríklad  tým, že vôbec nemá obmedzovač rýchlosti na 250 km/h, kvôli tomu je auto schopné rozbehu až na 270 km/h. Do prvej stovky sa toto 325 koní silné auto rozbehne od 6 do 6,6 s závisí to od typu karosérie buď sedan, alebo hatchback. Novinka sa dá objednať buď so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, alebo s automatom.

Ďalším rozdielom je nadpis Brembo modrej farby na brzdách a športovejší dizajn ukazovateľov na palubnej doske.

V Nemecku sa auto predáva za 48 605€, túto sumu zaplatíte za auto s manuálnou prevodovkou.



Pridat.eu

11 komentárov:

  1. Já se zmíněným zákazníkům vůbec nedivím Opel Insignia jsem měl řadu let a byl jsem s tímto automobilem nadmíru spokojen, takže proč tento koncept nepřevést do sportovnějšího modelu :-) Teď už jsem tedy pár let věrný Škodovce, zrovna jsem řešil nákup nových zimních pneumatik od https://www.pneuok.cz/ a v blízké době už bych neměnil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám takový dotaz, měníte si pneu sám nebo jezdíte do pneuservisu? Já právě uvažuji nad tím, že bych si začal pneu měnit sám když teď ty servisy tak podražily. Jenže pokud bych se do toho chtěl pustit sám, tak bych si asi musel prvně nechat opravit svůj kompresor a servis šroubových kompresorů bohužel taky není zrovna levná záležitost.

      Odstrániť
  2. Stejně jako kolega nademnou tak se nedivím zákazníkům. Měl jsem tohle auto půjčený ve Francii, když jsme se byli potápět u Marseille a strašně moc mě bavilo. Jednak je to poměrně velký, zároveň je geniálně rychlý na přejezdy mezi jednotlivými stanovišti. Jasně, člověk nejezdil po Francii 250 km/h, ale oproti klasickým vanům, se kterým se na těchhle ackícch jezdí, jsou to nebe a dudy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Insignie jsou super. :) Sám ji mám a nemůžu si na ni stěžovat. Nedávno jsem ji vybavil trochou zabezpečení. Kamera do auta byla první volba. Jen jsem tedy dlouho vybíral. Co jsem tak zjistil, tak nestačí jen klasické srovnání funkcí ála "lepší - horší", ale ideální je si ji vyzkoušet a osahat. Vidět ji, jak natáčí a tak. Což teda teď při lockdownu je dost oříšek, když je všechno zavřené. Ale nakonec jsem si i tak poradil a vybral jsem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ješitná blondýnaapríla 29, 2021

    Takové autíčko by se mi taky líbila. Jen mi ho manžel nějak nechce pořídit. Teď má pořád ty svoje elektronické šipky a na mě vůbec nemá čas. Asi už mu ta karanténa leze na mozek. Já mám sice svoje autíčko, Fiat Marea, říkám ji Mařenka, ale už bych si taky ráda sedla do něčeho novějšího. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdravím řidiči, máte stále normální peněženku nebo spis používáte platební karty či mobil? Přemýšlím, že bych svému muži koupila peněženku typu: dolarovka ale nevím, co mi na to řekne. Nemáte s tímto obchodem někdo zkušenosti? Uvítala bych je :) Díky mocinky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezké auto, akorát pro mě jakožto domácího kutila nepraktické. Ani bych nevěděl, jestli by mi na to stačil klasický momentový klíč na gumy, který mám běžně doma. Takže bych si na tom nejspíš ani pneumatiky nevyměnil a musel bych kvůli každé krávovině jezdit do pneuservisu nebo klasického servisu. To mě moc nebaví.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý den. Nebo spíše večer pánové :D mám tu na vás otázku, ohledně výkupu aut v Liberci. Nemáte někdo zkušenosti s nějakou solidní společností? Žiji sama a rozhodla jsem se prodat auto a tak si zjišťuju, co je za možnosti. Chci to mít ideálně bez starostí a tak se ptám, nevíte někdo něco o: výkup aut v Liberci? Děkuji, snad to nějak zvládnu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem se poměrně dlouho zdráhal investovat do sportovnějšího modelu, ale pořád mi vadilo to, že bych neměl po ruce vůz i na práci. Občas potřebuji převést nějaký ten materiál, takže se neobejdu bez dodávky či alespoň pickupu. Nakonec jsem ale přišel na to, že mě v tomto ohledu vyjde levněji půjčovna dodávek.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak zrovna Insignia je auto, které bych už delší dobu chtěl. Obecně Opelům dost fandím. Může za to asi to, že moje první auto byl Opel Astra. Taková ta starší. Bylo to ale super auto. Dost jsem na něm i zapracoval a měl jsem tam super audiosystém, který jsem sehnal tady odtud. Musím říct, že to auto mi vlastně celkem chybí jak na něj tak vzpomínám.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Museli jsme teď zase někde na internetu shánět náhradní díly Škoda. Já už vážně nevím co ten manžel dělá s tím autem. Doslova jezdí jen z Černého mostu na Zličín. Vážně si myslím že tam na té trase přece není moc možné oddělat třeba turbo, ne? Stejně jede max 80 za hodinu…

    OdpovedaťOdstrániť