Peugeot SxC iba pre Čínsky trh

Peugeot SxC
Francúzska spoločnosť Peugeot sa rozhodla, že nebude čakať na medzinárodný autosalón v Shanghai a dnes niekoľko dní pred touto show uverejnila na internete prvé fotky svojho  nového konceptu, crossover SxC.

Vývoj tohto konceptu bol realizovaný v Čínskom vývojovom centre značky v Shanghai. Model má podobnú veľkosť ako bavorská X6, ktorá bude podľa predpokladov najväčším konkurentom francúzskeho auta. Dĺžka konceptu je 4,87m, šírka – 2,04m a výška - 1,61m.

ScX bude mať hybridný pohon, benzínovú 1,6 s výkonom 218 koní a elektromotor s výkonom 95 koní – ten sa bude nachádzať v zadnej časti auta. Priemerná spotreba benzínu sa bude pohybovať okolo 5,8l na 100km a emisie CO2 budú 143g/km.

Podľa oficiálnej informácii sa novinka bude predávať iba v Čine, jej predaj v Európe plánovaný nie je. Automobilka chce špeciálne pre Čínu vyrábať minimálne 1 nový model ročne.          




Pridat.eu

7 komentárov:

  1. Tohle autíčko vypadá opravdu moc hezky, my máme ve firmě několik Peugeotů k dispozici na víkendy jako firemní benefit, ale já to moc často nevyužívám. Naopak velice rád zajdu na erotickou masáž v Praze, kterou šéf proplácí dvakrát ročně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naprosto rozumím tomu, že některé vybrané technologie, které Peugeot "nacpe" do nových automobilů, mohou být zajímavé třeba jen pro čínský trh - ten je obecně orientován na co největší zastoupení technologií a konzervativní Evropani tohle úplně nemusí. Já bych řekl, že jdu proti proudu, například celou domácnost máme přes cloudové řešení propojené s internetem a ovládat na dálku dění doma mne prostě baví :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se ta auta z Číny vůbec ale vůbec nelíbí. Je jasné, že náhradní součástky by byly dozajista levnější i s tou případnou dopravou než originální díly Škoda ale já si prostě nechci kupovat něco, co bylo vyrobené během polední pauzy ve Škodovce na lince na druhé straně světa. Chce to trochu kvality. A určitě se používají i děti..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nevím, mně teda nepřijdou náhradní díly od Škodovky nějak extra drahé. Záleží ale určitě na tom, na jaké auto je sháníte. Já právě na svoji Octavii vždycky kupoval jen originální a nikdy mě to nevyšlo nijak draho. Je ale taky pravda, že jsem s ní zatím ještě ani jednou neměl žádný závažný problém, vždy se jednalo spíše o drobnosti.

      Odstrániť
  4. Vypadá hezky. Škoda, že je pouze pro čínský trh. Musím ale říct, že Peugeoty mám hodně rád. Právě moje první auto byl Peugeot a rád na něj vzpomínám. S tím druhým, kterého jsem měl už jsem ale tolik spokojený nebyl. U toho dělala pořád problémy automatická převodovka a v jednom kuse jsem s ním musel do servisu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jestli se začne stále více odvětví orientovat na výrobu jenom v Číně a Asii, tak to teda bude pěkné nadělení. Já si třeba nemohu stále pomoct, ale za mě je špatně, že se veškeré notebooky vyrábějí na Taiwanu a nebo v Číně. Jednou nás toto rozhodnutí Evropanů a USA dožene a vše bude stát hrozně moc peněz.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já osobně tedy moc na auta nejsem, ale i tak bych rád řekl, že se mi tyto nové moderní designy aut vůbec nelíbí. Jako například ten nový moderní trendy interiér co je teďka běžný, takový ten bílý, tak ten se mi třeba líbí, a dokonce jsem si kvůli tomu zařídil rekonstrukce bytu Praha, ale tyto auta prostě fakt nemusím.

    OdpovedaťOdstrániť