Ford Focus RS Black Racing Edition

Ford Focus RS Black Racing Edition

Nemecký tuningový ateliér Anderson Germany, bol prednedávnom známy len vo  veľmi úzkom kruhu ľudí z tejto branži, pred niekoľkými  dňami predstavil variant modeli Ford Focus  RS.

Celý názov trojdverového hatchbacka je Ford Focus RS Black Racing Edition. Čo sa týka samotnej úpravy exteriéru, auto má matnú čiernu farbu, ktorá s červeno zafarbeným logom RS a Ford  posôbí naozaj výborne. Na vzhľade pridávajú aj čierne disky. Interiér je rovnaký ako exteriér, má dve základné farby čiernu a červenú.


Hlavný rozdiel od sériového auta je schovaný pod kapotou. Auto má modernizovaný päť valcový motor s objemom 2.5l, výkon ktorého bol zväčšený o 115 koní na celkových 420 koní. Krútiaci moment sa prenáša na predné kolesá cez manuálnu prevodovku. Aj keď oficiálne údaje o dynamických vlastnostiach povedané neboli, experti sa domnievajú, že auto sa na stovku rozbehne za menej ako 5,5 sekundy a maximálna rýchlosť je vyššia ako 265km/h.
 
   




Pridat.eu

8 komentárov:

  1. To vypadá fajn. Hodně jsme si teď s kamarádem oblíbili nakupování různých projížděk auty, ve který se asi normálně nesvezeme. Tohle patří k nim. Nevíte, jestli ho někde mají? Nebo třeba se slevovým kuponem někde? Měli bychom o to zájem. :) Zkoušeli jsme na okruhu už různý Porsche, kamarád i Ferrari, ale tohle bychom zkusili povozit i někde mimo rovný terén. Samozřejmě pod dohledem zkušenějších, nejsme žádní závodníci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SkippyRichardfebruára 26, 2021

    Focus je moje oblíbené auto. Projel jsem s ním celou Evropu v rámci zaměstnání, kdy jsem jezdil po evropských pobočkách. Docela bych se svezl v téhle sportovní verzi. Já jezdil klasikou, jelikož jsem jezdil do zemědělských podniků, tak jsme ve firmě měli jen obyčejného, protože občas dostával na frak. Byly to skvělá léta. Jen mi to časté ježdění hodně poničilo udržení pozornosti. Ono strávit šest hodin denně v autě dá zabrat a obdivuji dodávkáře. Pka jsem už začal používat i konopné kapky a oleje od firmy cibdol, které mi pomáhaly s problémy se spánkem, když jsem spal různě po hotelích a tak. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten vypadá fakt skvěle! Focuse mám, ale jen obyčejného, ne v této sportovní verzi. Musím ale říct, že zatím na to auto nedám dopustit. Už je tu se mnou dlouho a doufám, že se mnou ještě pár let vydrží. Je pravda, že nedávno začalo trochu zlobit chlazení, ale to se naštěstí povedlo vyřešit. Už je ale v tom věku, kdy problémy budou jen přibývat, no.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemáte náhodou tip co s audiosystémem u Focuse? Před časem jsme si koupili právě staršího Focuse a bohužel to auto nehraje vůbec dobře. Nevím jestli je něco s reproduktory nebo rádiem, ale hudba se tam prostě poslouchat nedá. Myslíte, že by mělo smysl investovat do nových reproduktorů? Dívala jsem se, že třeba tady mají velký výběr, ale podle čeho vybírat?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslíte si, že když nemáme s manželem teď moc dobré prostory na skladování našich skvostných automobilů, mohla by se naše situace vyřešit tím, že bychom využili služeb opláštění hal? Totiž, chceme někde parkovat naše vozy, ale nechceme, aby byly vystaveny nějakému nebezpečí jestli si rozumíme.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jako fanoušek Fordu to budete pravděpodobně považovat za bezpředmětné, ale já bych potřebovala pro manžela sehnat nějaké levné díly na Škodovku. Věděl byste mně někdo poradit? Fakt v té době vysoké inflace nechci vyhazovat peníze z okna tím, že budu kupovat snad i něco v originálním obchodě.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moje práce vyžaduje neustálé cestování, a tak mám někdy pocit, že jsem v autě neustále. Nejvíc mě znepokojují poslední dobou rychle se rozrůstající agresivita řidičů za volantem. Můj tatínek má o mě neustále velký strach, a tak mi s maminkou vždy volají, jestli jsem dojela v pořádku. Proto nebylo žádné překvapení, když mi přišel balíček z https://www.carneo.cz/kamery-do-auta, ve kterém byla full hd kamera do auta.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já si právě taky říkám že na našeho fordíka asi pořídíme nové disky na auto. On ten náš ford je fakt už chudák, docela často to totiž při cestě na nákupy někde na Libni odřu a to je skutečně nevhodné. Myslím si že si to péči zaslouží, jen co je pravda.


    OdpovedaťOdstrániť