Audi oficiálne predstavila svoj tretí crossover

Audi Q3
Spoločnosť Audi dnes predčasne pri pomoci internetu oboznámila milovníkov áut so svojím novým mestským crossoverom Q3, plnohodnotný debut ktorý bude na ďalší týždeň na Shanghaiskom autosalóne.

Tretí v poradí crossover v modelovom rade Audi v podstate je sériovou verziou konceptu Cross Coupe  Quattro, ktorý bol predstavený štyri roky dozadu v Shanghai a v základoch, ktorého bola platforma Volkswagenu Tiguan. Dĺžka vozidla je 4,39m, šírka – 1,83m a výška – 1,60m. Takže  Q3 je o 250mm kratšia ako Q5, užšia na 50mm a nižšia na 53mm. Objem batožinového priestoru v tomto päť miestnom aute je 460l, po zložení zadného radu sedadiel sa  priestor  zväčší na 1,365l.

Základným motorom pre túto novinku bol vybraný benzínový 2.0l s výkonom 170 koní. Potenciálnym zákazníkom bude ponúknutý aj 211 koní silný benzínový motor , s ktorým sa auto rozbehne na stovku za výborných 6,9 sekundy a maximálna rýchlosť bude 230km/h. Zákazníci, ktorí chcú ušetriť, by sa mali pozrieť na dieselové motory. Najprv sa auto bude vyrábať iba s motorom 2.0l TDI a výkonom 170 koní, trochu neskôr sa objaví 2.0l s výkonom 140 koní, ktorý na 100 km jazdy spotrebuje 5,2 l nafty. Nový crossover sa bude vyrábať s dvoma typmi prevodoviek: robotizovanou s dvojitou spojkou a šesťstupňovou manuálnou.

Audi Q3 má bohatú základnú výbavu ,ale aj veľa doplnkov na objednávku : kožený salón, vyhrievané sedadlá, panoramatická strecha atď.

Predaj sa začne v Nemecku v júni. Základná cena auta je 29,900.
   







Pridat.eu

9 komentárov:

  1. Já jsem měl původně v plánu pořídit si crossover od Audi i na nějaké převážení věcí, protože mým daily autem je už pár let malinký Fiat 500, který se do města hodí úplně parádně, ale do kufru nic nedáte. Nakonec jsem našel službu https://dodavky.online/ a nebyla tak nutnost dodávku kupovat napořád.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Crossovery od Audi mě nikdy úplně nepřesvědčily. Stačí se poptat po pár autobazarech a projet si internet, jak se drží na bazarech díly, případně jak se pohybují celé vozy. Audi jde teď celkově dost dolů, asi bych ji nikomu úplně nedoporučil. Rozhodně ne nové modely. Nechal bych několik let, až se to trochu vycizeluje a budeme mít jasno o tom, co obstálo a co ne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chvíli jsem si myslela, že cena 29 900 je v korunách.. ale opravdu jen chviličku. :D Je pravda, že sháníme nové auto. Nějaké, které zvládne i příležitostný terén a nebude se na každé lesní cestě klepat jak někdo po zásahu elektrickým proudem.. Audi ale asi nebude naše značka. Přečetla jsem si něco o crossoverech na čerstvých zprávách a nejspíš budeme volit Ford, nebo Citroen.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zimní výlety má moje manželka ze všech možných druhů výletů úplně nejradši, i když pro mě osobně jako řidiče je to trošku náročnější než třeba v létě :-) Občas musíme tahat i řetězy na kola, protože jezdíme často do Krkonoš - na to jsem tedy díky ženě skvěle připraven, protože jsem k narozeninám dostal skvělou funkční zimní bundu z online tržiště s oblečením :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj. Mám takový dotaz. Právě Audi Q3 mám a docela by se mi hodil nějaký nosič na kola. Přemýšlel jsem o střešním ale říkám si, že lepší by byl možná ten klasický za tažné zařízení. Docela se mi zalíbily ty od Hakra Nemá s nimi někdo zkušenosti? Předem díky moc za odpověď.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Audi je opravdu spolehlivé auto a určitě bych neměnil. Podle mě nemá smysl kupovat zbytečně velká auta, která navíc i pořádně žerou. Občas sice potřebuji něco převést, ale dá se to jednoduše vyřešit, a to třeba půjčením dodávky. U nás normálně funguje kvalitní půjčovna dodávek, takže nemám co řešit.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naše firma používá auta jen značky Seat, se kterou jsme velice spokojeni a také máme značkovou správu vozového parku, což je nejlepší servisní služba. Ta se stará o veškerý servis našich vozů, abychom se nemuseli o nic starat sami. Je to opravdu praktické a máme vždy dost aut, které potřebujeme mít v provozu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám rád značku Audi, ale tento typ mě zrovna moc neoslnil, jelikož má dost malý uskladňovací prostor. Nedávno jsem si pořídil dodávku od Audi a ta má velký prostor, kde mohu převážet dostatek materiálu pro mou práci. Jediné, co jsem musel zařídit bylo si objednat překlad pro Audi, jelikož komunikovalo jen v německém jazyce.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Chtěla jsem si pořídit nové auto, jelikož kvůli práci hodně cestuji. Na internetu mě zaujala stránka hypotéka kalkulačka, na které jsem si vypočítala, za jakých podmínek mi půjčí na auto a rekonstrukci mého domu. Poslala jsem všechny dokumenty bance, která mi nabídla finanční produkt americká hypotéka, za kterou jsem si nakonec pořídila nové Audi.

    OdpovedaťOdstrániť