Aston Martin One-77

Aston Martin One-77
Ak náhodou kvôli akémukoľvek dôvodu sa nejakému zberateľovi áut nepodarilo kúpiť Aston Martin One-77, číslo v názve uvádza počet vyrobených kusov, mal by sa obrátiť na dubajský obchod  Alain  Class Motors, kde pred pár dňami sa dostal do predaja jeden kus tohto super auta.

Počet najazdených kilometrov a ani cena na stránke dílera uvedené nie sú, ale dá sa predpokladať, že cena za toto niekoľko mesiacov staré auto sa bude pohybovať okolo 720,000€. Chcem iba pripomenúť, že cena nového vozidla začína pri 1,150,000€.
Kupé, ktoré je vystavené na predaj má benzínový motor s objemom 7.3l V12 s výkonom 760 koní a krútiacim momentom 750Nm. Výkon sa prenáša na kolesá prostredníctvom šesťstupňovej robotizovanej prevodovky. Podľa informácií od výrobcu, jeden a pol tony vážiace kupé je schopné sa rozbehnúť na stovku za 3,5 sekundy a maximálna rýchlosť je 355km/h.

Pripomeniem, že minulý rok niektoré média publikovali informáciu o tom, že Aston Martin a firma Star Electric Cars France začali spolupracovať na vývoji nového, športového auta, ktoré dostalo meno Super Sport. Auto bude mať 5.4l V8 benzínový motor s dvojitým turbom a výkonom od 800 do 950 koní. Maximálna rýchlosť sa bude pohybovať okolo 400km/h.

Čo sa týka ceny, tak tá sa bude pri 6,900,000€. Spolu chce automobilka vyrobiť iba 8 kusov Aston Martin Super Sport, ktorý sa stane najdrahším autom súčasnosti.


                                 



Pridat.eu

13 komentárov:

  1. Vždycky jsem měl chuť pořídit si takového sporťáka, ale nedávno jsem přemýšlel a dospěl jsem k názoru, že to vlastně nechci. Asi jsem zestárnul nějakým špatným směrem a nenašel jsem v sobě tu druhou mízu a druhou pubertu, kdy si chlapi kupují autodráhy nebo drahý auta. Za sebe v tom nevidím nic praktického. Vnoučata do toho nenaskládám, na turistiku nebo autoturistiku to taky není... Tak co s tím?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké, ale na dovolenou to asi není. Nějak si nedovedu představit, jak na to dám třeba nosič na kola nebo něco takového. Nikdy jsem moc nepochopil, proč si tahle auta lidi kupují. Je to nějaký status, ego? Osobně radši volím praktické modely. Stejně se v tom v ČR legálně plnou rychlostí neprojedete a když to budete zkoušet nelegálně, tak na silnici necháte v lepším případě podvozek, v tom horším mozek.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lišák Pedromája 09, 2021

    Jako všechno dobrý, ale když se to pokazí, tak stojí oprava cenu bazarového auta. Na svezení fajn, ale co dál? Na současných silnicích to rozmlátíte, legálně z toho rychlost vytáhnete tak maximálně na okruhu nebo na výletě do Reichu. Neopravíte si na tom zhola nic. Zlatě svatě dvojková Fabie, co mám, protože mi k opravám stačí svářečka, pár klíčů a nějaké další základní pracovní potřeby. Na tohle aby se člověk bál sáhnout.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné, ale člověk by musel asi investovat do zlata nebo do něčeho jiného, abyste si pořídili takovéhle vozítko. Na takové auto si člověk asi běžnou osmihodinovou směnou v práci nevydělá. A jestli ano, tak za velmi dlouho a vlastně si říkám, jestli bych to na ježdění do kolbenky chtěl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak takéto auto by sa mi taky páčilo. Len tá cena musí byť strašne vysoká no. Ja som vcelku spokojný s tým, čo momentálne mám. Je síce starší, ale to mi nevadí. Len teda infotainment ma trochu štve. Nie je v ňom totiž ani Čeština ani slovenčina. Po anglicky neviem, takže som bol nútený si do neho nechať nahrať preklad.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Noo, myslím si, že tento výkup aut v Plzni by určitě měl radost, kdybych za nimi přijel s nějakou takovouto károu. Bohužel to, s čím jsem za nimi přijel asi vidí prakticky každý den. Byla to obyčejná dvojková Fabia, které jsem se už prostě potřeboval nějakým způsobem zbavit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já jsem nedávno byl navštívit jeden výkup autovraků, protože jsem se potřeboval zbavit našeho starého auta a docela jsem koukal co tam měli za auta. Pár sporťáků tam bylo. Je ale pravda, že mít nehodu v takovém autě bych asi nechtěl a některé ty vraky vypadaly opravdu moc děsivě.

      Odstrániť
  7. My s manželem chceme jet na dovolenou na termální lázně slovensko , ale když teda vidím toto vozidlo, tak tím by se moc jet nedalo, nebo se pletu? Podle mě by jenom ručníky a župany zabraly tak polovinu kufru. Nám by se mnohem více hodilo nějaké SUV..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O takovém autě jsem si mohla jenom nechat zdát. Tedy do té doby než jsem zjistila že i v ČR působí kryptoměnová směnárna, která mně se vším ohledně investic do kryptoměn pomůže. Nevěřila bych že mohu díky tomu btc vydělat tak velké peníze. o Dogecoinu v minulém roce ani nemluvě.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kdybych s tím investováním do půjček za mládí tak neotálela, tak jsem si dnes z úroků mohla koupit tohoto krasavce. Jenomže já jsem vůbec nevěděla že se dá třeba investovat do půjček. Vždy jsem znala jen tu stranu klienta, ne z pozice investora.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na jednu stranu neříkám, že by se mi takové auto nelíbilo, ale na druhou stranu už úplně vidím ty účty za servis a celkovou údržbu. Mně bohatě stačilo, že jsem teď musela na své auto kupovat nové zimní pneu. Sice jsem je tady odtud https://www.autodilyvojkov.cz/pneumatiky sehnala za velice rozumnou cenu, ale i tak to bylo pořád docela drahé. Teď pojedu s autem ještě na kontrolu do servisu a taky se bojím toho, na kolik to vyjde.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já se jen divím tomu jak napřed vy jste oproti nám. My tady řešíme jak na spz na přání a vy raději se hrabete v motorech a snažíte se zjistit všechny možné další způsoby jak to zlepšit. Tady se jede byrokracie, u vás praxe.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Na takový Aston martin teď zrovna kamarád sháněl havarijní pojištění. On sice pravda má hodně peněz, ale bylo na něm vidět, že i přesto že má na opičku, tak banány byly teda pekelně drahé. Možná tu cenu auta přestřelil a ani to tak drahé nepotřeboval.

    OdpovedaťOdstrániť