New York 2011 – Subaru Impreza novej generácie

Impreza 2012

Spoločnosť Subaru, ktorá už niekoľko týždňov postupne zverejňuje informácie o Impreza novej generácie, v rámkach New Yorského autosalónu spravila prezentáciu svojho budúceho bestsellera.

Subaru Impreza je postavený na báze konceptu s rovnakým názvom, prezentácia ktorého bola na jeseň minulého roka v Los Angeles. Auto sa bude vyrábať v dvoch modifikáciach sedan a hatchback. Najzaujímavejšími detailmi exteriéra nového modela je nová firemná predná mriežka chladiča a predné svetlá, ktoré dizajnéri pomenovali  " sokolie oko ". Interiér auta nebude patriť medzi najoriginálnejšie, no pomenovať ho nudným sa určite nedá.  
Impreza hatchback

Impreza 2012 má približne rovnaké rozmery so svojim predchodcom, napríklad päťdverový hatchback je iba o 1 mm ( 4 414 mm ) kratší od predchodcu, vyšší na 12 mm ( 1 475 mm ) a rázvor kolies je 2 644 mm oproti 2 621 u starého modela.

Špecifikácie európskej verzie na rozdiel od americkej sú zatiaľ utajené. Podľa vyjadrenia japonskej spoločnosti v USA sa auto bude predávať s 2,0 l benzínovým motorom. Výkon tohto motora je 150 koní a krútiaci moment 196 Nm. Priemerná spotreba paliva je 8,7 l na 100 kilometrov.

Auto sa začne predávať na jeseň 2011.



Pridat.eu

11 komentárov:

  1. Subaru Impreza jsem několik let měl, bylo to naprosto dokonalé auto - na dálnici jsem se s ním mohl vyřádit jako malý kluk a ve městě s ním nebyla jízda nijak nepříjemná :-) Bohužel mi ho jednou na parkoviště u sídliště ukradli a už jsem ho nikdy nedostal zpět. Od té doby si nechávám všechna auta zabezpečit od https://www.rex.eu/ a mám tak jistotu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám moc rád Subaru. Celkově se mi líbí ten jejich design, koncept. Škoda jen, že se s ním asi nikdy neprojedu. Nemám totiž řidičák. Nikdy jsem na to nějak neměl nervy. :D Ale možná, že když bych se hodil trochu do pohody, tak bych to mohl dát. Třeba by stačilo jen trochu cbd oleje a psychika by se mi srovnala. :) Takhle můžu jenom maximálně koukat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Subaru jsou krásná auta. Pamatuju si, když jsem poprvé viděl Imprezu v jeho klasickém modro zlatém designu s hvězdami. Připadají mi trochu jako královny mezi auty. Zajímavá analogie, ale co byste čekala od někoho, kdo má jako druhý koníček šachy. Což stejně spousta moc lidí nechápe. Dopoledne se hrabu v motoru a navečer jsem schopný strávit tím, že koukám na šachové partie. Ale vždy ony automobilové závody nejsou nic jiného než dlouhé taktizování a náhlý výpad. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem se měl původně vydat do New Yorku na veletrh automobilek v loňském roce 2020, avšak kvůli covidovým opatřením a obecně tomu bláznění se mi to bohužel nepodařilo. Byl jsem na to skvěle vybaven, ať už to je oblečení z eshop second hand nebo nový velký kufr :-) Tak snad to vyjde letos.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné auto, kdysi jsme měli taky takové pěkné, nablýskané a nabušené ale jak šel čas, tak z nablýskaného auta byla spíše kraksna která nám působila mnoho starostí a neřestí až prostě přišel čas na to koupit nové. Moc jsme nevěděli co s tím starým, protože už ani prodat se nedalo a tak jsme vyhledali likvidace vozidel. Měla jsem z toho i dobrý pocit, že je to ekologickou cestou a neprodali jsme někomu něco, co by bylo už nebezpečné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera. :-) Právě Impreza bylo moje vysněné auto už několik let. Před dvěma lety jsem si tedy svůj sen konečně splnil a jednu si koupil. Bohužel to ale není moc auto na normální ježdění, protože jsou s ní pořád nějaké problémy. Teď naposledy šla například do kopru spínací skříňka. To je prostě pořád něco.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky jsem si poměrně dlouho pohrával s myšlenkou, že bych si koupil Subaru, ale nemám zrovna peněz na rozdávání. Většinou se tedy snažím být realistický a myslím i do budoucna. Důležité je pro mě především to, abych byl schopný auto rychle opravit. Za mě to tedy vždy vyhraje Škodovka, náhradní díly na škodovku jsou totiž mnohem levnější.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Subaru je krásné auto, ale nikdy jsem mu nepřišla úplně na chuť. Raději mám Ford, a to především kvůli tomu, že prodává pick-up. Nedávno jsem si nechala dělat detailing a i po pěti letech je vůz jako nový. Stačí, když se o něj člověk pořádně stará a nemusí litovat investice do něj.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Když jsem měla ještě více peněz, což bylo právě okolo roku 2011, tak mě moc zaujaly investice do P2P a říkala jsem si že bych takto nějak mohla své těžce vydělané peníze otočit. Udělalo se to konečně před několika lety. A to sice to, že jsem peníze investovala do bytu a tak jsem dovršila svůj finanční koloběh.

    OdpovedaťOdstrániť