Chevrolet ukázal ďalší Teaser Malibu

Interiér Malibu

Automobilka Chevrolet, ktorá pred niekoľkými dňami uverejnila prvý teaser nového Malibu, na ktorom bolo zobrazené zadné diódové svetlo, včera opublikovala ďalší teaser a tento krát je na ňom zobrazený interiér.

Na tomto prvom teasere salónu, je zobrazený stredový panel s dotykovou, farebnou obrazovkou a klimatizácia. Na obrázku sa tiež dá rozpoznať multifunkčný volant.

Podľa nepotvrdených informácií Chevrolet Malibu bude poháňať nové motory, ale aj dva staré agregáty s objemom 2.0l a 2.4l. Veľmi pravdepodobné je, že model dostane aj hybridný pohon s benzínovým motorom s objemom 2.4l a výkonom 185 koní a elektromotor s výkonom 15 koní.

Svetová premiéra Malibu, ktorý sa bude predávať vo viac ako 100 štátoch sveta, bude Shanghai 19. apríla.
       



Pridat.eu

3 komentáre:

  1. Sedlák Jíramája 12, 2021

    Boží. Mít takovýhle vůz, tak člověk asi nepotřebuje dílnu, nářadí a dílenský nábytek, což? Teda myslím to tak, že si na tom stejně nic neopraví. Ale tak jak se říká, kdo chce opičku, musí mít na banány. Takže když si tohle pořídím, musím počítat s větší investicí do oprav. Holt to není jedničková fábie, na který si člověk doma udělá první poslední. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak to koukám co zase firma Chevrolet vymyslela. Já se nestačím divit když vidím ty některé modely aut. To není jak notebooky které vypadají do jednoho stejně pokud se jedná o kancelářské. Jojo, na autech se dá se vzhledem vyhrát. Já vím moc dobře co jsou auta zač. Prodávala jsem je v Praze kdysi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Klobouk dolu Chevrolet je super žihadlo, které si já určitě v dohledné době nebudu moct dovolit. Mám starší Škoda Octavia a jsem s ní velice spokojená. Nedávno jsem si na ní koupila zde pakovacího asistenta, který mi šetří nervy i čas při parkování. Konečně parkuji rovně jako profesionál, a ne jako dříve nakřivo.

    OdpovedaťOdstrániť