Audi Q3 bude mať premiéru v Chine

Q3

Spoločnosť Audi včera zverejnila  miesto a dátum debutu svojej novinky Q3, tretieho crossovera vo svojom modelovom rade.

Svetová premiéra sa uskutoční na autosalóne v Shanghai, ktorý pre predstaviteľov médií bude otvorený už 19 apríla. Rozhodnutie o tom, kde sa bude konať táto premiéra nie je náhodné. V minulom roku nemecký výrobca áut predal po celom svete okolo 1 milióna áut z toho 227,938 boli predané v Chine, kde sa spoločnosti darí udržiavať pozíciu lídra v segmente áut Premium classu.

Audi nezverejnilo žiadne podrobnosti ohľadom Q3. Neoficiálne informácie hovoria o tom, že novinka bude postavená na báze modeli Volkswagen Tiguan, na pohon sa budú používať benzínové aj dieselové motory s výkonom od 140 do 200 konských síl. Budúci majitelia nového crossovera si môžu objednať  auto so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, alebo S- tronic s dvoma spojkami.

Audi Q3, výroba  ktorého bude na závode Seat v španielskom meste Martorelle, sa objaví u dílerov v druhej polke tohto 2011.
 -Od: Vitkor Kazakov           


Pridat.eu

7 komentárov:

  1. To je neskutečné co ti technici v dnešní době dokážou vytvořit. Na papíru to nikdy nevypadá tak pěkně jako v realitě. To se naštěstí potvrdilo i v případě, kdy jsem pro oba syna pořizovala repasované notebooky. Moc se mně nelíbila cenovka, ale když jsem viděla, jak na nich Robert zapínal programovací jazyky, tak jsem byla nadšená.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je moc pěkné auto. My podnikáme v autodopravě a půjčujeme i osobní auta, ale nedávno jsme museli řešit, jak rychle postavit nové garáže, jelikož manžel pořídil další nová auta. Pozemek jsme již vlastnili, ale všechny ty povolení na stavbu to je na dlouhou dobu. Naštěstí manžel našel firmu na internetu, která staví plachtové haly, kde nám zařídili veškerá povolení a rychle postavili halu na garážování našich aut.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je moc hezké auto, já jsem si nedávno pořídila starší Audi, které bylo dovezené z Německa. Přepis a vše zařizování šlo, jak se říká jako po másle, ale to bych nebyla já, pokud by se něco nenašlo. K mému překvapení auto komunikovalo jen v němčině a tu já zrovna neovládám. Naštěstí mi kamarád poradil internetové stránky, kde jsem si objednala technika, který instaluje překlady aut do češtiny.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky jsme si nedávno koupili Audi. Ale my teda máme starší. Manžel je hrozný fanda téhle značky, tak si tím trochu splnil sen. Mně je vlastně jedno co máme za auto, hlavně že to jezdí a vejde se do toho nákup. Nad čím jsme ale přemýšleli je ještě taková ta Full HD kamera do auta. Nemáte to někdo? Já jsem si říkala, že třeba v případě nějaké nehody by to mohlo přijít vhod.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pamatuji si na ty doby kdy jsem si nepřála mít doma takto velkou Audinu ale místo ho jsem si chtěla pořídit stavebnici Merkur a stavět si vlastní vozidla. Na to už dnes v dospělosti bohužel není prostor. Těším se až budu mít vnoučata a budu s nimi trávit všechen volný čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi jak tady v těch letech ještě nikdo moc neřešil jaké disky na auto měly vozy představené před několika lety. Dnes je to součástí každé automobilové branže, dříve by to každý přešel. To je ta evoluce v automobilismu jak hrom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jezdit si v takto dobrých autech a ještě k tomu kožených znamená že byste měli pro své manžely a nebo partnery mít k dispozici třeba i pánská funkční trika. Uvidíte jak najednou budete spokojenější. Já sama si myslím že to je prostě a jednoduše správně.

    OdpovedaťOdstrániť