Audi Q3 sa dostáva do finále

Audi Q3
Autor: Worldcarfans.com

Nový crossover Audi , ktorý bude niesť názov Q3,sa pomaly blíži k dokončeniu prvých skúšobných testov.  Podľa plánov ma Q3 zažiť svoju premiéru na autosalóne v Shanghai. Predpokladá sa, že model, ktorý je postavený na podvozku Volkswagenu Tiguan  bol vyrobený už v minulom roku, keď sa ho podarilo po prvé odfotiť cez okno výrobnej haly, avšak debut bude mať až teraz v apríli.

V modelovom rade ingolštatského koncerna obsadí nová Q3 miesto medzi Q5 a Q7, jeho celková dĺžka bude 4,4m, šírka 1,8m, výška 1,6m. Q3 by mala nepriamo konkurovať takým autám ako BMW X1, Range Rover Evoque a Nissan Qashqai.

Vonkajší vzhľad bude upravený podľa motívu Cross Coupe,ktorého svetová premiéra  bola v roku 2007 v Shanghai. Predpokladá sa, že Q3 zachová väčšinu jeho vlastnosti vrátane neštandardných dverí na kufri.

Na pohon tejto novinky budú slúžiť tri benzínové motory s objemom 1.4l ( 140 koní ), 1.8l ( 180 koní ), 2.0 (210 koní ) a niekoľko dieselových motorov s výkonom od 140 do 200 koní. Nová Q3 sa bude vyrábať vo fabrike Seat v Katalánsku.

3 komentáre:

  1. Z hľadiska designu je podľa mňa super. Už dlhé roky som veľký fanúšik Audi a nedávno som si splnil svoj sen a kúpil som si starší A5. Zatiaľ som z nej nadšený, len jedna vec mi trochu vadí. Celé menu je iba v nemčine. Ani angličtinu sa mi tam nepodarilo nájsť, takže my nezostáva nič iné, než si tam nechať nahrať preklad.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Upřímně, já mám teda mnohem raději starší modely od Audi. Tyto nové se mi moc nelíbí. Kamarád si nedávno koupil starší A4 a to je podle mě super auto. Hlavně ji sehnal i za velice rozumnou cenu. Pár věcí bohužel nefungovalo, například autorádio hrálo jen když se mu chtělo. To ale nakonec vyřešil tak, že si prostě tady sehnal nové.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Manžílek si koupil nějaké starší veterány, které si chce nechat v létě v blízkosti domu. Nemáme ale tak velkou garáž, aby se tam všechno vešlo, a tak jsme hledali alternativu. Pravdou je, že na to plachtové haly, které jsme nakonec vybrali nejsou úplně určené, ale náš problém to vyřešilo. Na auta neprší a jakmile manžela přejde chuť na auta, tak se hala odmontuje a poputuje zpět k majiteli.

    OdpovedaťOdstrániť